ny sida av mitt liv

jag har börjat kämpa som en galning :-D
känner hur den nya energin spritter i kroppen :-D
inte vart inne på avdelningen på nästan hela veckan utan bara på kvällarna.
jobbar stenhårt på att få bort min sociala fobi och fobin för att åka tunnelbana. nu är det bara pendeltåg kvar:-D
nervös men det kommer nog gå bra :-D
possitivt tänkande :-D

är så glad att jag har min underbara pojkvän vid min sida oxå:-D utan honom hade jag inte börjat kämpa som en galning för att få rät sida på mitt psyke.
har underbara vänner också som stöttar :-D
och världens underbaraste janine och Petter som hjälpte mig förra helgen när jag fick droger i mig av misstag. och janine var med mig på sjukhuset hela natten och morgonen tills pappa kom
sen kom älskling också:-)
kyss på er <3
min pappa är totalt underbar!
aldrig haft såhär bra kontakt någonsin! så otroligt glad för det <3
nu ska jag sluta skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0