Morgon

God morgon alla söta små fluffiga barn :3
Är på sånt jävla toppen humör :D

Igår innan middagen släppte chocken om att jag hade tappat allt hår :(
Låg i sängen i fosterställning och bara stirra "/ som tur va kom älskling och bröt mitt beteende. Hade han inte gjort det hade jag kunnat försvinna ut i ingentinget och legat sådär i flera dagar.
Hänt förut och jag själv kan inte bryta det så tur att jag var hos älskling :3 <3
Min ängel <3

Igår upptäckte jag även att infektionen spridit sig till ögonbrynen så fick lov att raka av det mesta :( men älskling är så underbar och säger att jag ändå är vacker :3
Utan honom att jag försvunnit

Nu är jag iallafall påväg till jobbet :3
Kaffe i handen och mår toppen trots infektionen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0