Mhmmmmmmm :3

Då har man haft en impuls och piercat medusa x)
tog bort mina angelbites för dom var så jävla ojämna. kanske piercar om dom nån vacker dag men får se.
 
 
På Lördag drar man äntligen till italien :D fy fan vad skönt det ska bli :D
längtar som fan!!!
 
 
Humöret är ganska stadigt men det går fortfarande lite upp och ner. men sjunker inte lika djupt som jag brukar :)
Funderar på att fråga min läkare om jag kan höja min Lamictal så kanske jag inte får lika mycket humörsvägningar. Om jag får nått läkarmöte dvs. har inte haft något på typ 1 år. det suger.
 
 
Annars händer inte så mycket. Jobbar och sånt. är oftast i stan efter jobbet och träffar folk och läser en massa :)
 
 
trött som ett as e jag också ganska ofta men har slutat sova på eftermiddagarna så jag sover mycket bättre på nätterna nu :)
 
 
orkar inte skriva mer nu.
 
 
puss

Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

låter som att det mesta har ordnat upp sig för dig iaf <3

Svar: <3
Dorina Cretû

2012-10-18 @ 14:57:54
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0