Helgen

Helgen tillbringades med min fina familj i Tälje <3
Dricka, film och prata en massa<3
Bjuder på en bild på mig och älskling :)
1 år tillsammans med min fluff idag :) <3

Försöker vara glad men inom mig gnager oro.
Men det blir nog bra :) måste tänka positivt. Ska ju kämpa. Slutar jag kämpa vet jag vad som händer.
Och dit vill jag inte igen!

Har knappt ätit på 3 dygn. Känner ingen hunger. Enda jag får i mig är kaffe. Igår fick jag iallafall i mig middag.
Men sover dåligt och hela jag är som ett asp löv darrar som fan och mår egentligen Inge bra men som sagt jag kämpar så gott jag kan.

Ikväll blir det att gå ut på restaurang med älskling och fira 1års dagen :)
Ska bli riktigt mysigt :) <3
Min vackra ängel som har hjälpt mig så mycket genom alla mina psykoser. Så många ggr han har varit tvungen att ringa ambulans och sitta med mig på sjukhus.
Men vad som än hänt har han alltid funnits vid min sida och kämpat med mig!
Kan fortfarande inte fatta att han står ut med mig.
Jag älskar honom verkligen och jag tänker inte låta NÅGOT förstöra mellan oss!!! Vi ska klara allt tillsammans <3
Min sol mitt ljus i livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0