Städ projekt

Ja jag har nästan städat klart mitt rum hos mina föräldrar :) tog över 2 timmar. Omorganiserade i garderoben ^^
Helt slut men är påväg hem till älskling nu :3

Blir bandmöte och rep ikväll :D fett najs :D
Concertans verkan håller fortfarande i men längtar till måndag då jag antagligen ska få höja dosen :3 så effekten håller i hela dagen så jag inte blir hyper på kvällen som igår då jag fick lov att ta lergigan fast dom egentligen inte hjälper speciellt mycket men men...

Underbar dag hittills. Mina föräldrar är glada över att se mig så lugn och jag kämpar vidare.
Deras kommentar: man når fram till dig nu ^^


Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

Skönt å få lite ordning på saker, är det ordnat på utsidan så är det lättare att ordna på insidan :)

Svar: aa :) och nu jävlar ska jag fixa det ännu mer
Dorina Cretû

2012-11-04 @ 13:46:04
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0