Morgon :3

Vaknade halv 6 imorse och var extremt hyper xD kändes som om jag skulle krypa ur skinnet ^.^

Nu har det gått lite mindre än en timme sen jag fick concertan och jag har börjat känna pyttelite lugn :)

Kommer ta en lång permissions dag idag :)
När föräldrarna messar och säger att dom har vaknat ska jag dra hem till dom :)
Sen blir det bandrep ikväll :D
Inte vart med på as länge så tänker dra dit men det behöver ju inte personalen veta xD säger bara att jag ska testa och ta en lång dagsperm:)

Bad om att få papper på tips på hur man hanterar ångest igår men dom hade bara kbt papper så har fyllt i dom på morgonen om mål och sånt.
Försöker sysselsätta mig men det är svårt när man har koncentrations svårigheter.
Men har faktiskt märkt att det blivit mycket lättare med concertan :D
Lättare att kunna hantera det jobbiga när man är lugn oxå.
Concertan ska tydligen hjälpa till att minska impulserna också och impulser har jag jätteproblem med så jag är glad att läkaren gick med på mitt förslag att testa concerta :)
Happy girl :D


Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

skönt att ni hittat en medicin som verkar fungera, sist jag fick conserta blev jag helt mansik haha

Svar: är ju också manisk men blivit värre sen jag slutade ta lergigan. och tänker aldrig erkänna för läkarna att jag är manisk. vågar inte att dom tar bort concertan
Dorina Cretû

2012-11-03 @ 19:39:48
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0