Hm

Hyper men glad:)
Nervös för har inte fått reda på än om jag får natt perm"/
Har så mycket saker jag vill göra idag som jag inte kan göra på avdelningen^.^
Frågade efter en dator igår men det fick jag inte xD
Känner mig så levande och inte en dum tanke i sikte och inga impulser som att skada mig eller nått när jag vart ute.
Tänkte prata med pappa om att när jag varit självskadefri i 2 år så ska jag få tatuera mig men har inte riktigt vågat ta upp det än xD
Sitter just nu och skriver med färg om vad jag ska be behandlaren plasta in på fredag. Och så ska jag börja skriva upp vad jag vill prata med honom om ^.^

Längtar tills jag får gå härifrån. Ska åka och hälsa på på resurs och imorgon ska jag hälsa på jobbet oxå:D
När jg kommer hem idag ska jag skriva ut grejer till mig och Carro och så ska jag skriva ut fakta om mina diagnoser så jag kan lära mig mer nu när jag kan koncentrera mig på saker.
Jag är full av liv :D
Och nu är det bara 1 vecka kvar tills jag skriver ut mig :D

Oh upptäckte nu att det är fint väder:D fuck vad underbart :D <3


Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

*Det låter ju toppen honey!

Svar: <3<3
Dorina Cretû

2012-11-07 @ 16:58:56
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0