Flipp

Skuggfolket sa åt mig att kolla upp mina mediciner på FASS dom varnade mig. Och nu förstår jag varför.....
Shit vad fan är det med läkare???
Ger mig en medicin som man inte ska ta med en annan medicin jag äter.
Och när jag självskadade mycket gav dom mig en medicin jag äter fortfarande där biverkningen va självskadetankar och självmordsförsök.
Tack för det liksom.....
Klart som fan jag inte kunde sluta självskada och har jätte lätt för att få många av biverkningarna på dom mediciner jag får. Som tur va var det inte så med concertan.
Plus att dom har gett mig en medicin mot bipolär men jag har inte det:s iallafall inget dom sagt nått om.......
Så wtf?
Ska be om att få se vilka diagnoser jag egentligen har. För jag fattar noll.

Plus att dom satte ju broderline på mig när jag va 16 eller 17 och det får man inte göra enligt lag förräns man e 18.

Aja nu ska jag sova
Natti <3


Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

Ja det är ju konstigt hur läkare tänker i bland. Och många läkare glömmer nog mera bort vilka biverkningar man får av vissa mediciner, det enda dom ser är att du får en medicin som ska hjälpa mot ditten och datten och så glömmer dom ibland bort att kolla upp om medicinen är så lämplig ihop med en annan

Svar: aa helt sant. men dom borde bättra sig. så ska försöka få ett läkarsamtal med gillis eller prata med lasse om det på fredag
Dorina Cretû

2012-11-12 @ 11:15:18
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/
Postat av: martin

Anmäl dom.

Svar: redan amält bup som satte in de flesta medicinerna men ska typ försöka få ett läkarsamtal snart med min nya läkare på vuxenpsyk och fråga hur dom tänker
Dorina Cretû


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0