denna dag

Jaha. Idag är det dax för utskrivning.
och soss möte :) ska fråga om jag får ha husdjur :) isåfall ska jag få ta över två av min frus djur :)
ett marsvin och en kanin :) dom e jättefina och skulle verkligen vilja ha dom i min nya lägenhet :) skulle vara så mysigt.
Djur är ju också terapi enligt vissa psykologer och djur är en stor del mitt liv dessutom.
 
lite nervös men det går nog bra :) gillar ju mina soss kontakter så :)
 
sen blir det att åka hem till mamma och städa eller ja slänga saker som jag inte behöver är jag ska flytta. typ gamla papper och saker.
Ska bli kul att flytta och få inreda sitt eget ställe. och får ju ha mina möbler som tur e :)
 
happy girl happy girl när det gäller det iallafall....
 
 
annars kan ni ju läsa på SkugganDorina.blogspot.se hur jag egentligen mår i vardagen. och vad jag upplever. 
 
Sen ikäll blir det mys med älskling och bara slappa :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0