WOHO!!!!

Idag är en underbar dag!!!

Alkoholfri i 4 fukking månader.
Idag firar jag och älskling 5 månader :D

Vart på beroende och det gick as bra :) <3

Är på resurs och alla har typ saknat mig ^^  fått massa kramar.

Livet leker och jag är glad ^^

Blir utskriven från psyk imorgon oxå :)
Vart inlagd i 1,5 veckor då "/ det suger att jag måste hamna där ibland men sånt är mitt liv XD

Pappa och jag har fått bättre kontakt och det är jätteskönt. Äntligen kan jag kalla honom min pappa igen :)
Han ringde mig igår och bara pratade allmänt och jag blev jätteglad för att han hörde av sig. 

Väntar på ett samtal från soss. Dom skulle ha möte idag igen med socialpsyk så får se om jag får något resultat idag eller bara tomma ord.
Antagligen tomma ord men det skiter jag i. dom kan inte förstöra min dag.
Risken är att jag hamnar på ett behandlingshem för att jag har så många diagnoser och det erbjudandet tänker jag inte ta. Men jag ska inte ropa hejdå förräns jag fått veta något :P

Jag är så otroligt glad över mitt liv nu :D
Nu orkar jag inte skriva mer XD


cya folket :D <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0