Hemma

Då har man kommit hem efter en mysig dag fast det va så jävla kallt ute :p

Fottat en massa :D
Träffat älskling <3
Träffat Ninni <3<3<3<3 saknat dig en massa tjejen :*

Imorrn blir det teater med Ninni och Elinore :D vet inte vilka fler som följer med.

Och på Lördag blir det krogen :D fan vad jag längtar x) dansa som fan. as bra träning XD hehe

Ska försöka hålla mig borta från alkoholen. får testa att försöka intala min hjärna att jag redan går på antabus. får se hur det går "/

Imorrn blir det även att träffa min behandlare på Alvik "/ tråkigt men måste typ :(

Mår bättre nu psykiskt. vet inte om det är den nya medicinen eller om det är för att mitt liv rullar på ordentligt bra :D
Resurs har hjälpt mycket för jag älskar att vara där :) <3
Och att jag har min otroligt underbara pojkvän i mitt liv som hjälper och stöttar mig med allt! <3333 jag är ju inte så lätt att ha och göra med ibland men han hjälper verkligen igenom allt. han står ut med mig där många skulle gett upp.
Tror jag hamnat på sjukhus 3 eller 4 gånger under den tiden vi har vart tillsamans pga av alkohol och han stannar ändå kvar.

Och creed till min underbara vänner som åxo stannar och stöttar <3
Tack till min familj som är helt underbar och stöttar och hjälper mig genom min alkohol kamp. hjälper till att ringa samtal som jag själv inte klarar att ringa.


Jag älskar er alla <33333


tack och hej för mig :p

Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

skönt att allt rullar på. Du får ta vara på denna stund :)

2012-02-13 @ 15:40:39
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0