Alvik Resursteam

Nu kommer ett litet blogginlägg :)

Har börjat på Alviks Resursteam :D Trivs som fisken i vattnet :D
Soss gjorde ett extremt bra jobb när dom fixade det här till mig :)

Livet leker för tillfället.

Råkade ioförsig smitta min käre pojkvän med min hemska förkylning :(

Idag är en sånn dag då jag älskar mitt liv:D
Creed till min underbara pojkvän som alltid finns där och stöttar mig<3
Creed till mina underbara vänner i mitt liv <3<3<3

Tack mamma och pappa för att ni alltid stöttar mig genom allt!



Har även en glad nyhet som jag även är livrädd för. Godkännandet för hjälp med alkohol missbruk.
Så snart ska jag till beroende centrum och få antabus och börja med samtal.

Måste göras så jag kan inte vända om.





Efter resurs idag ska jag in till stan och träffa min underbaraste <3 :D
Älskling är duktig och ska på praktik intervju imorrn :D så stolt över honom!!
Det kommer gå en massa bra älskling och jag finns här och stöttar dig genom allt! vad det än är! <3


Slut på inlägg ;) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0