2012

Jaha, då var det nya året igång :)

Hänt mycket under 2011.
Vänner som kommit och gått.
Vänner som har stannat kvar <3

Fick fira det nya året med älskling :D <3 Kysste honom på 12 slaget x) massa mys <3

Inte vart hemma så mycket eftersom den mesta tiden är jag med älskling <3 Men när jag väl är hemma går det ganska bra :)

Fått större alkoholproblem 2011 "/ och inleder det nya året att hamna på beroendeenheten e ju lagom kul. men men ska jag få slut på mitt farliga drickande så måste jag ha hjälp.

Spenderat den mesta tiden av 2011 på psyk oxå :( och hoppas att jag inte åker in på psyk lika ofta 2012. lixx nästan 1 gång i månaden på st görans vuxenpsyk är inte så kul "/


Imorrn blir det att gå till psykologen första gången det här året. Prata om mitt beroende och bla bla bla ointressant babbel.....:P

Städdag imorrn med "/ tråkigt :(

Nu blir det att kolla på scrubs :D


bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0