Mycket har hänt

ojojoj vet inte ens vart jag ska börja "/

Bråkat sönder med pappa så har flyttat hem till älskling ett tag <3

Börjat halft med behandling av alkoholberoendet.
Fått medicin mot alkohol suget som gör att jag går ner i vikt och tappar aptiten lite och blir mätt väldigt fort.
Väntar fortfarande på att Behandlingsenheten väst ska kalla till ett möte så jag dom på beroendecentrum kan göra en vårdplan för mig.

Så skönt att äntligen få hjälp. :)

Allt går bra för mig och älskling. har ett underbart förhållande och är kär som aldrig förr :D <3
Firar snart 4 månader med världens finaste :D <33333

Går på Resursteamet tre dagar i veckan och älskar det.

Trycker på som fan på soss så dom kan fixa en lägenhet till mig. dom sa att det max skulle ta ett halvår och det har det gjort nu. Ringde och halft grät i telefonen eftersom det inte funkar att bo hemma så dom sa att dom skulle skynda på det. Så jag hoppas verkligen att dom gör det nu oxå och inte bara ger falska löften.

Imorrn blir det att gå upp tidigt och dra till Resurs och laga mat :P inte pepp på det men när man väl kommer igång är det ganksa kul att laga mat. man ska bara hitta orken att börja ^^

Tack och hej leverpastej <3 Vilket vi faktiskt har hemma XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0