en ny dag

Jaha.....
Igår bröt jag ihop för det med farsan "/ Det suger att bråka med sin farsa.
Han är min pappa och jag älskar honom men det gör verkligen ont när det inte funkar att ha en normal dialog utan att vi börjar bråka.

Tack älskling och Renee för att ni stöttade mig igår <3

Märker även att mamma börjar gå neråt. Hon mår inte alls bra av att pappa och jag bråkar :(
Det gör ont och se när ens mamma lider.



Idag är det matlganing på resurs. Kom bara en timme för tidigt XD smidig tjej.

Blir att åka till Brommaplans vårdcenteral och lämna in pappret om att byta vårdcentral. ingen lust med det men måste göras. Ikväll blir det att betala räkning och städa lite. Suck

orkar inte skriva mer :P uppdaterar mer ikväll om dagen :)

Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

Nej det är verkligen inte roligt att behöva bråka med sina föräldrar, och ännu värre att se att dom mår dåligt av det :(



Det du skrev i det tidigare inlägget om lägenhet, ett tips. Jag fick tjata i fyra år!

När jag fyllde 18, så ringde jag varenda dag, om och om igen, jag blev den där jobbiga tjat majan, men som tillslut fick mig en lägenhet, efter att ha ringt konstant i 2 månader haha :)

2012-02-27 @ 09:49:17
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0