Morgon

Älskling ligger och sover så sött i min säng. Själv sitter man på trappan hos mina föräldrar och röker. Mellanvården ringde för ett tag sen och erbjöd mig en tid för samtal hos nån jag glömt namnet på, men tackade nej. Min behandlare är på semester och vill inte att andra ska få rota i mitt huvud. Räcker med att en gör det. Idag blir nog en ganska slö dag. Packa ihop och dra till lägenheten Årsta:) Känner mig slö och ångesten gör sig påmind hela tiden fast jag försöker skjuta undan den. Blir att ta lugnande när jag kommer in igen"/ Rakbladen ropar fortfarande, och det blir svårare och svårare att stå emot:(


Kommentarer
Postat av: H

Klaga inte om du inte vill ta emot hjälpen, då får du faktiskt skylla dig själv!

Svar: ...
Dorina Cretû

2012-08-07 @ 11:59:34
Postat av: prinsessancarro

håll ut med bladet. När du väl börjat kan du inte sluta. om du är som jag.
Kram bby <3

Svar: Så svårt att låta bli"/ haft abstinens sen februari efter rakbladen "/
Dorina Cretû

2012-08-09 @ 17:48:24
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/
Postat av: prinsessancarro

Miss u beautie

Svar: miss u 2 <3<3
Dorina Cretû

2012-09-25 @ 13:38:41
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0