3/6 2011

hej :)
har inte skrivit på ett tag, haft så mycket annat att tänka på ^.^ 

Nu ligger älskling och sover och jag har knidnappat hans data *snällflicka*

idag vet jag inte vad jag ska göra ^.^

några förslag? 

imorrn blir det stallet:) upptaderar imorrn om hu det gick :)

Sommarjobbet e fixat. Bålsta smådjursveterinärer :D älskar det stället hade praktik där förra sommaren :)


Jag har sommarlov tills den 22 agusti då jag går om ett år på bas på Fellingsbro folkhögskola :)

saknar det folket en massa <3 min insest familj <3


Malin!
jag älskar dig vännen <3
du kan klara dig igenom det här!
för du är stark!
du har klarat dig upp innan och kan göra det igen<3

försvinn inte ifrån mig nu darling.

glöm inte att jag alltid står vid din sida<3

Kommentarer
Postat av: jag

du vet att incest innebär sex inom familj och släkt va?

2011-08-22 @ 15:54:57
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0