23/6 2011

Lovade på bdb eller om det va facebook om ett blogg inlägg i onsdags. men inte haft tid eller ork att skriva XD

Dagen:
Vaknade upp bredvid min älskling <3
släpade mig upp runt 7 för att älsk skulle jobba.
Fick sällskap till Spånga. Därifrån tog jag bussen hem till mig.
Självklart så börjar det spöregna när jag klev av bussen >< så min lila tröja var mörklila när jag klev innanför dörren XD

Sen sov jag några timmar.
vaknade och var rastlös och typ klättrade på väggarna^^ så drog in till stan och köpte nya mobilskal och träffa lite folk på plattan ^^ kolla min bdb KaosFlikkan@bdb för att se mobilskalen ;)
Köpte även nya byxor på rockzone, me like me like X)

Åkte hem och sov lite till.
Hjälpte till hemma och lagade lite mat :) fick pappas hemmagjorda hamburgare :D mums som fan
nu sitter jag och skrivet det här.
ska snart ut med ellen på en promenad hoppas jag :)

Imorrn e det fucking midsommar :O tiden går fort.
Vill inte ha den dagen. bara massa dåliga minnen.
Men iår ska jag skapa nya bra minnen :D <3
dagen ska tillbringas med älsklingen min <3

nu orkar jag inte skriva mer XD men lägger nog upp ett till inlägg efter midsommar nångång XD

tror ioförsig inte att det så många som läser min blogg XD men men :P

//Dorina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0