Skolan har börjat :)

Första dagen i skolan dåva.

Hamnat i en bra klass :) alla verkar as schyssta :D
Fått fika som en av läararna har bakat x) hembakta bullar <3 och kex som inte var hembakta :P

Vid fem har vi möte för alla på internatet -.- det e det tråkiga :P


I övrigt mår jag väll helt okej. men vill fortfarande skära och förstöra men jag ska klara det här.

Äntligen är jag hemma ^^men om älskling skulle vart här hade det vart ännu mer hemma och underbart <3
Han är en stor del av mitt liv. Mitt hjärta är ditt <3
jag älskar dig! kan inte säga det för många ggr XD <3

lite småtrisst inlägg kanske men ska uppdatera så ofta jag kan om vad som händer i skolan :)

ha det bra

Kommentarer
Postat av: prinsessancarro

Skönt att du hamnat i en bra klass :D

2011-08-22 @ 15:49:26
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0